در این بخش لیست متداول ترین سوالات زیلاپیلا مشاهده میکنید.
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
- در وب سایت روی گزینه “ورود به حساب من” کلیک کنید.
- نام کاربری یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید .
- گذرواژه خود را وارد نماید
- سپس روی گزینه ورود بزنید.
- اطلاعات شخصی خود را تکمیل نمایید.
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
- 1. با وارد کردن ایمیل یا نام کاربری وارد حساب کاربری خود شوید.
- روی گزینه “مشاهده حساب کاربری” کلیک کرده و در صفحه”اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی” کلیک کنید.
- با کلیک روی” قلم ” میتوانید اطلاعات مد نظر خود را ویرایش کنید.
چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟
- 1. پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود، به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.
- بر روی گزینه افزودن نشانی جدید کلیک نمایید.
- موقعیت آدرس خود را روی نقشه تعین و سپس روی گزینه ثبت و افزودن جزئیات کلیک نمایید.
- جزئیات آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را تکمیل و بر روی گزینه تایید و ثبت آدرس کلیک نمایید.
به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟
مالک آن مشتری جدید زیلاپیلا باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد.
اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.
آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین زیلاپیلا، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.
مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
کاربران فروشگاه آنلاین زیلاپیلا می توانند از طریق بانک های عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین زیلاپیلا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین زیلاپیلا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
سفارش خود را به چه روش هایی می توانم تحویل بگیرم؟
سفارش ها از طریق همکاری با شرکتهای توزیع کننده در سرتاسر کشور ارسال می شوند.
آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
برای سفارش های تهران میتوانید تاریخ و زمان را مشخص نمایید و زمان رسیدن ارسال های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 4 روز کاری ، در شرایط عادی و غیر پروموشن ، متغیر است . بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد.
سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟
همه سفارش ها پس از طی مراحل پردازش، تحویل پست می شود.