معمولاً همه سایتهای فروشگاهی قوانین و مقرراتی دارند که تعیین کننده شرایط فعالیت، نحوه ارسال و تحویل کالا است. قوانین و مقررات سایت کمک میکند که کاربران و خریداران قبل از سفارش سایت این شرایط را بدانند و سپس خرید کنند. قوانین برای ساکنان شهر تهران و ساکنان شهرستان متفاوت است. این قوانین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. اطلاع و رعایت از این قوانین به عهده خریدار خواهد بود. در صورتی که قوانین مندرج در این سایت تغییر یابد، متعاقباً در سایت منتشر و به روز رسانی خواهد شد.
شرایط کلی قوانین و مقررات زیلا پیلا به شرح زیر است:
- مسئولیت مواردی مثل کیفیت، قیمت، خدمات پس از فروش به عهده زیلا پیلا است و در صورت وجود مشکل پیگیری خواهد شد.
- کارشناسان سایت زیلا پیلا در ساعات اداری پاسخگوی سؤالات مشتریان و کاربران هستند.
قوانین خریداران ساکن تهران
- تمامی محصولات خریداری شده از سایت زیلا پیلا، در صورت وجود مشکل در کالا، گارانتی 7 روزه بازگشت کالا دارند.
- کلیه سفارشات ثبت شده در سایت زیلا پیلا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیامک و پیشفاکتور به وسیله ارسال ایمیل به خریداران اطلاع رسانی میشود. خریداران میتوانند از طریق کد سفارش و شماره پیشفاکتور کلیه مراحل ارسال محصول را از ابتدا تا انتها بررسی کنند.
- قیمت کلیه محصولات در سایت زیلا پیلا درج شده و خریدار با قیمت همان روز میتواند محصولات را سفارش دهد و خریداری کند.
- کلیه کالاهای سایت زیلا پیلا، ضمانت نامه معتبر دارد.
- در فاکتور نهایی هزینه اضافی به کالا اضافه نمیشود و فقط هزینه ارسال اضافه میشود.
- در صورتی که نوع ارسال بسته را از طریق پست انتخاب کنید، امکان ارسال کالا در روز تا ساعت12 همان روز است. در صورتی که بعد از ساعت 12یا در روزهای تعطیل سفارشتان را ثبت کنید، ارسال کالا دو روز بعد خواهد بود. هزینه ارسال از طریق پست نیز بر عهده مشتری است.
- برای ارسال محصولات پست پیشتاز و پیک موتوری معتبر و به انتخاب خریدار خواهد بود.
- در صورتی که نوع ارسال از طریق پیک موتوری را انتخاب کنید، در روزهای شنبه تا چهارشنبه (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت 10 الی 18 تحویل داده میشود.
- در صورتی که از ساعت 10 الی 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و خرید در روزپنچ شنبه و جمعه یا روزهای تعطیل از ساعت 13 ظهر به بعد باشد، تحویل کالا به خریدار از ساعت 11 اولین روز کاری خواهد بود.
قوانین خریداران ساکن شهرستان
قوانین و مقرراتی که برای خریداران ساکن شهرستان توسط سایت زیلا پیلا تعیین میشود، در مقایسه با شرایط ارسال با ساکنان تهران کمی متفاوتتر خواهد بود. اطلاع از قوانین تعیین شده توسط سایت کمک میکند تا خریداران با خیال آسوده و شناخت کامل خرید کنند. قوانین و مقررات به صورت زیر است:
- تمام محصولات خریداری شده از سایت زیلا پیلا، در صورت خرابی یا مشکلات ناشی از ارسال دارای ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز میباشد. برای باز پس فرستادن کالاهایی که در زمان ارسال دچار خدشه شده یا محصولاتی که سهواً به دلیل تشابه اشتباه ارسال شده، ابتدا با کارشناسان زیلا پیلا تماس گرفته و سپس کالا را مرجوع کنید.
- همه محصولات توسط تیپاکس، پست پیشتاز، و پیک به انتخاب مشتری به خریدار تحویل داده میشود.
- همه محصولات دارای ضمانت نامه معتبر هستند.
- کاربران هنگام سفارش کالا لازم است که کلیه اطلاعات درخواست شده توسط سایت زیلا پیلا را به صورت کامل و صحیح وارد و ثبت کنند. بدیهی است در صورتی که اطلاعات کاربران ناقص یا غلط باشد، سفارش و ارسال کالا قابل پیگیری نخواهد بود.
- در فاکتور نهایی فقط هزینه ارسال به هزینه محصول اضافه میشود. (مالیات افزوده و هزینههای دیگری به مبلغ محصول اضافه نمیگردد.)
- در صورت انتخاب ارسال توسط پست، امکان ارسال در همان روز فقط برای محصولات و خریدارانی است که خریدشان را تا ساعت 13 قطعی کنند. در صورت ثبت سفارش کالا بعد از ساعت 12 ظهر یا در روزهای تعطیل، کالای ثبت شده در روز بعد ارسال میشود.
- آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت میشود، در فاکتور نهایی درج میشود و لازم است که خریدار فاکتور را به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش ثبت نماید. امکان تغییر آدرس سفارش در فاکتور نهایی وجود ندارد.
- 8- خریداران باید اطلاع داشته باشند که افزودن کالا به سبد خرید به عنوان رزرو کالا نیست و در صورت اتمام موجودی کالا، سایت زیلا پیلا هیچگونه تعهدی در قبال تغییر موجودی یا اتمام موجودی ندارد. لازم است که در صورت انتخاب کالا، خرید آن را در اسرع وقت قطعی کنید.
زیلا پیلا همواره تلاش میکند که کلیه سفارشات کالا و ارسال آنها را در تهران یا سایر شهرستآنها بدون آسیب و در اسرع وقت به مشتریان تحویل دهد. به همین دلیل بسته بندی محصولات به صورت ایمن و استاندارد انجام و سپس به اداره پست یا شرکتهای حمل و نقل باربری تحویل داده میشود. در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا مشکل در محصولات، مراتب را به کارشناسان زیلا پیلا از طریق ایمیل یا سایر کانالهای ارتباطی اطلاع دهید.